SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook zmienia logo i ikony dla części usług

Facebook wprowadził kilka niewielkich zmian do swojej szaty graficznej, zmieniając logo i ikony dla części usług.

Facebook zmienia logo i ikony dla części usług

Logo Facebooka zostało delikatnie odświeżone, przez zmianę koloru tła na nieco jaśniejszy niebieski. Ponadto, charakterystyczna litera „f” została dociągnięta do dolnej krawędzi grafiki, znad której usunięto półprzezroczysty, szary pasek.

Dodatkowo, zmian doczekały się również ikony części usług Facebooka, takich jak między innymi prywatność, bezpieczeństwo czy Facebook dla deweloperów. Mają teraz spójniejszy design z niebieskim tłem i prostą, białą grafiką reprezentującą daną część serwisu.

Zmianę jako pierwszy zauważył brytyjski bloger Tom Waddington.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Facebook zmienia logo i ikony dla części usług

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pks_rulez
Normalnie kapcie spadają.
13 8
odpowiedź
User
Zmartwiony
Zmienili także układ panelu administracyjnego w "fanpejdżach". Powiadomienia nie są widoczne od razu po wejściu do panelu, ale ukryte są w górnym menu. Zamiast tego dali statystyki ostatnich postów. Domyślam się, że chodzi o kasę, bo przy 5 linkach do postów jest 5 linków "zareklamuj post". Dla nich dobrze, dla mnie do kitu układ.
11 8
odpowiedź