SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Fastum wnika i ból znika'

To hasło kampanii, której emisja rozpoczęła się 16 maja

Produkt: Fastum (Berlin-Chemie, grupa Menarini).
Agencja: MarketShare i Strategion. Hasło „Fastum wnika i ból znika” jest autorstwa agencji BUM.
Tytuł kampanii: „Gazda”.
Klient: Berlin Chemie/Menarini.
Grupa docelowa: Primary: kobiety (35-50) o średnich dochodach, bez szczególnego zamiłowania do sportu i gimnastyki. Secondary: Starsi „chronicy”: Głównie starsze kobiety (50+). Cierpiące na chroniczne schorzenia, kupujące żel Fastum dla leczenia bólów stawów i reumatyzmu; Młodzi, aktywni i zdrowi ludzie (-35) o wyższym wykształceniu, średnich i wyższych dochodach oraz o aktywnym trybie życia.
Dom mediowy: PanMedia Western.
Dom produkcyjny: Graffiti.
Media: TVN, TVP, Polsat, TV 4.

– Bardzo rzadko się zdarza, że międzynarodowy koncern, mając do dyspozycji gotową kreację przy gotowaną na potrzeby głównych rynków, decyduje się na nakręcenie oryginalnego filmu, nawet opartego na tak mocnym insight’cie. Jednak klient od początku był zwolennikiem konceptu filmu „Gazda”, który wygrał bezapelacyjnie fokusy. Respondenci podkreślali zrozumiałość przekazu i bezbłędnie wychwytywali podwójne zastosowanie Fastum – na urazy i na bóle przewlekle – powiedział Hubert Łącki, dyrektor strategiczny MarketShare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Fastum wnika i ból znika'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl