SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

FC Liverpool i Carlsberg - nadal razem

Ósmego sierpnia 2002 firma Carlsberg Breweries ogłosiła przedłużenie kontraktu sponsorskiego ze światowej sławy klubem piłkarskim FC Liverpool na następne trzy lata.

Z dotychczasowej, trwającej od 1992 roku współpracy, zadowolenie wyrażali zarówno Rick Parry, prezes klubu piłkarskiego Liverpool jak i Nils S. Andersen, prezes Carlsberg Breweries. Podczas obchodów dziesięciolecia Parry mówił: "W ostatniej dekadzie Klub przeżywał lepsze i gorsze chwile, zawsze jednak mógł liczyć na stałą pomoc i zaangażowanie Carlsberga."

Keld Strudahl, Senior Marketing Manager Carlsberg Breweries wyraził nadzieję, że odnowienie współpracy z Liverpoolem oraz sponsorowanie Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w latach 2004 i 2008 sprawi, że marka Carlsberg utrzyma pozycję jednego z największych mecenasów piłki nożnej i będzie świadectwem stałego, długoterminowego zaangażowania firmy w światowy futbol.

W ramach świadczeń ze strony Klubu Carlsberg otrzymał m.in. prawo do obecności logotypu na czerwonych koszulkach zawodników, wskazań sponsorskich w trakcie emitowanych w całej Europie i na Dalekim Wschodzie transmisji telewizyjnych, wskazań na oficjalnych stronach internetowych klubu, oraz na stadionie Liverpoolu. Oficjalnym piwem Klubu rozlewanym w trakcie spotkań piłkarskich na klubowym stadionie będzie oczywiście Carlsberg.

Według danych Granada Media dotychczasowa obecność Carlsberga w telewizyjnych transmisjach spotkań klubowych objęła swoim zasięgiem około 300 milionów gospodarstw domowych. Ipsos RSL podaje natomiast, że dzięki współpracy z marką Carlsberg Liverpool FC jest najlepiej wspieranym klubem piłkarskim w Anglii.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: FC Liverpool i Carlsberg - nadal razem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl