SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Filip Chajzer prowadzącym talk-show „18:45 Czas na zasady” w Onecie, sponsorem Okocim (wideo)

Dziennikarz TVN Filip Chajzer będzie gospodarzem nowego programu Onetu „18:45 Czas na zasady” realizowanego wspólnie z producentem piwa Okocim.

Filip Chajzer Article

„18:45. Czas na zasady” to talk-show, w którym Filip Chajzer będzie rozmawiał ze znanymi ludźmi o ich pasjach, życiowych zasadach i wartościach. Gośćmi programu będą m.in. Mateusz Borek, Muniek Staszczyk, Robert Makłowicz, Marysia Sadowska i Michał Pol.

- „18:45. Czas na zasady” to mój pierwszy talk-show - cieszę się, że otwarcie i bez retuszu będę mógł porozmawiać z moimi gośćmi o zasadach, które wyznają w codziennym życiu. Emocje moich gości będą autentyczne, a w programie nie zabraknie zaskoczeń. Wyjątkowym smaczkiem każdego odcinka będzie sztuka warzenia piwa w wykonaniu Pawła, prawdziwego piwowara, dzięki któremu niejeden smakosz piwa będzie mógł wiele dobrego nawarzyć - opisuje dziennikarz.

Program zadebiutuje w Onecie w czwartek 15 marca o godz. 18:45. Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień na portalu, jego profilach na Facebooku i YouTubie oraz na VoD.pl. Obecny sezon składa się z 12 odcinków.

Talk-show jest realizowany we współpracy z firmą Carlsberg Polska, która od kilku lat reklamuje piwo Okocim pod hasłem „Tu się warzy z zasadami” (niedawno rozpoczęła się kampania promująca Okocim Mistrzowski Porter). W programie widzowie poznają laureatów konkursu na najlepszego domowego piwowara i postawy promowane przez markę Okocim.

- Program jest pierwszym internetowym projektem typu video branded content zrealizowanym z takim rozmachem. Robimy program rozrywkowy oparty na ciekawych rozmowach z wyjątkowymi ludźmi o życiowych wartościach, łącząc je z informacjami związanymi z brandem partnera, które co ważne, są kolejną porcją ciekawostek dla widza, a nie tylko reklamowym tłem. Jest to projekt, w którym w pełni wykorzystujemy jako duża grupa medialna kompetencje redakcyjne, dystrybucyjne, produkcyjne, sprzedażowe i promocyjne - opisuje Sabina Lipska, dyrektor wideo w Grupie Onet-RAS Polska.

- Jest to dla nas pierwszy tego typu innowacyjny projekt w digital. Kluczowe jest jednak to, że poza nową, ciekawą formułą, program wyrasta ze strategii i platformy komunikacyjnej marki - podkreśla Maciej Banaszkiewicz, senior brand manager marki Okocim. - Tematyka programu jest bliska marce, jej korzeniom i postaci założyciela Browaru Okocim, który w życiu i pracy kierował się zasadami takimi jak „najlepsze z najlepszego” i „pracą i prawdą”. Do dzisiaj te wartości są żywe w browarze i na co dzień pielęgnowane. Zależało nam by widzowie mogli lepiej poznać okocimskich piwowarów, ich pasję i wiedzę o piwowarstwie, a także chcieliśmy pokazać, że w życiu po prostu warto mieć zasady - dodaje Aleksandra Koszewska, junior brand manager marki Okocim.

Program zapowiadano już jesienią ub.r., miał go prowadzić Piotr Najsztub. Wycofano się jednak ze współpracy.

Filip Chajzer od kilku lat jest reporterem „Dzień dobry TVN”. Obecnie prowadzi też w TVN program „Hipnoza”, a w TVN Style - „Instrukcję obsługi kobiety”. W ostatnich latach był też gospodarzem dwóch edycji „Małych gigantów”. W latach 2014-2015 prowadził cotygodniową audycję „Piątek, piąteczek, piątunio” w Polskim Radiu 24.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony Grupy Onet-RAS Polska zanotowały 21,44 mln realnych użytkowników i 2,99 mld odsłon, a sam portal Onet.pl - 17,65 mln użytkowników i 1,75 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Filip Chajzer prowadzącym talk-show „18:45 Czas na zasady” w Onecie, sponsorem Okocim (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Dlaczego w koło we wszystkich mediach przewijają się te same twarze? Czy to nie najwyżsy czas na przewietrzenie tego środowiska? Dziś włączyłem DOMO+ i ... zgadnijcie kogo zobaczyłem w roli prowadzącej... Omenę Mensah ...
32 3
odpowiedź
User
qwer
Czy ludziom pracującym w mediach tak ciężko dojść do wniosku że ten człowiek w ogóle już nikogo nie śmieszy? Powoli to idzie w kierunku Prokop 2.0 czy jest go wszędzie, a rzucane teksty to jedno wielkie dno.
38 2
odpowiedź
User
Marek
Mnie się bardzo podoba, że onet nie dyskryminuje nikogo, i nawet bliżej nieznana osoba, robiąca wrażenie średnio rozgarniętej intelektualnie, może coś tam sobie poględzić. Wielkie brawa!
30 1
odpowiedź
User
Gość
To teraz reklamy są nazywane talk-show? Ciekawe czy Kopyra obejrzy choć 1 odcinek i zmasakruje :)
13 1
odpowiedź
User
Polak
On, Wellman, Hanna Lis, Tadla. Jak tylko ich widzę, to mnie trafia. Też tak macie? Co oni mają w sobie takiego, że od razu irytują człowieka?
22 0
odpowiedź
User
Nena
Ten gość ma coś w sobie, ze bez względu na okoliczności nie chce się go ani oglądać ani słuchać.
21 0
odpowiedź
User
MTV
On kojarzy mi się z MTV z początku wieku: durne gadki, łechtanie pod pachami, trzydziestoletnie podstarzałe dziunie udające nastolatki. Widownia się już zestarzała, jego styl stał się irytujący i archaiczny. Starsi widzowie się denerwują, młodsi uważają go za ramola, który nie będzie im ględził, co mają robić. Szkoda, bo on ma warsztat i gdyby spoważniał, mógłby nadal wywoływać sympatię.
13 0
odpowiedź
User
wu
okocim i smakosze piwa :D
7 1
odpowiedź
User
Michał
Brzydkie brzydkie. Najlepiej wejść do knajpy i nagrać se program. Szkoda że ja tego nie wymyśliłem. Byłbym milionerem
3 0
odpowiedź
User
Anna
Dawno nie widziałam w sieci nic gorszego...;)
Czas na zasady i popijanie piwa w pracy? :D Dobre.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing