SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ford marką o najefektowniejszym product placement

Ford został uznany przez brandchannel , za markę o najbardziej zauważalnym product placement.

Pojawia się w połowie amerykańskich hitów filmowych 2005 r.

Brandchannel opublikował rezultaty drugiej edycji corocznych Brandcameo Awards. Nagrody dostają marki, których product placemnet jest najbardziej zauważalny. W tym roku Ford pobił Coca-Cole i Apple.

Ubiegłoroczny zwycięzca, Pepsi, znalazł się na siódmej pozycji, którą dzieli z marką Johny Walker. W ocenie brane jest pod uwagę innowacyjne zastosowanie product placement oraz ilość razy pojawiania się produktu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ford marką o najefektowniejszym product placement

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl