SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Fronda” stała się bardziej kulturalna i dla młodych

Na rynku pojawiło się pierwsze przygotowane przez nową redakcję wydanie kwartalnika “Fronda” (Fronda PL). Tytuł więcej pisze o kulturze i jest adresowany do młodszego czytelnika.

- Pismo od teraz składa się z bloków tematycznych przygotowywanych przez poszczególnych redaktorów. Nastąpiło wyraźne przesunięcie na korzyść kultury. Naszym celem jest wyważenie treści między kulturą popularną, a wysoką, by najlepiej pokazać przenikanie w tę sferę wątków religijnych i społecznych - mówi Wirtualnemedia.pl Mateusz Matyszkowicz, nowy redaktor naczelny “Frondy”. - Z magazynu wypadła drętwota. Wracamy do “Frondy”, która potrafiła o bardzo poważnych sprawach mówić bez napinki - dodaje.

W najnowszym numerze kwartalnika znaleźć można m.in. blok tekstów o muzyce disco polo, serię artykułów poświęconych historii ruchu kibicowskiego, teksty o wychowaniu w domu, a także wybór tekstów ukraińskich na temat 70. rocznicy rzezi wołyńskiej.

Mateusz Matyszkowicz, który kieruje serwisem teologiapolityczna.pl, redaktorem naczelnym “Frondy” został w czerwcu br. zastępując na tym stanowisku Tomasza Terlikowskiego (więcej na ten temat). W redakcji pisma są teraz m.in. Dawid Wildstein (wiceszef działu opinii w “Gazecie Polskiej Codziennie”), Samuel Pereira (dziennikarz "Gazety Polskiej", były rzecznik Solidarnych 2010), Piotr Pałka (m.in. dziennikarz "Tygodnika Do Rzeczy"), Jakub Moroz (członek redakcji "Pressji"), Wojciech Mucha (dziennikarz "Gazety Polskiej), Adrian Sinkowski (redaktor "Wyspy"), Marta Kwaśnicka, (autorka bloga Kwasnicka.kresy.pl, redaktor "Arcanów"), Jakub Lubelski (publicysta "Teologii Politycznej") i Tomasz Kwaśnicki (szef portalu Kresy.pl).

Poza nową zawartością “Fronda” otrzymała też odświeżony layout, przygotowany przez nowy zespół kreatywny. Projektantką całości jest Izabela Nottowska, rysunki przygotowała Ewa Horszczaruk, natomiast autorem okładki jest Jakub Szymczuk.

Najnowsze wydanie magazynu liczy 352 strony, o 52 strony więcej niż wcześniej. Nakład kwartalnika wynosi 4,7 tys. egz., a cena bez zmian 29 zł. Pojawiło się także wydanie elektroniczne kwartalnika. Wydawca zamierza promować odświeżony tytuł w serwisach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: “Fronda” stała się bardziej kulturalna i dla młodych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
No jeżeli autorami są redaktorzy Gazety Polskiej, to z całą pewnością będzie bardziej kulturalna.
odpowiedź
User
bzduryztonsury
Słownictwo redaktorka naczelnego sugeruje od razu,że nastąpiło wyraźne przesunięcie na korzyść kultury - kultury pucharów lejkowatych oczywiście.
odpowiedź
User
anonim
Oppa Hipsta Style!
odpowiedź