SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fuzja Axel Springer i ProSiebenSat.1 zablokowana

Urząd antymonopolowy w Niemczech zablokował warte 2,5 mld euro przejęcie grupy telewizyjnej ProSiebenSat.1 przez koncern prasowy Axel Springer

"Po otrzymaniu zawiadomienia o oczekiwanej negatywnej decyzji urzędu Axel Springer przeanalizuje możliwości odwołania oraz innych możliwych rozwiązań" - napisał koncern prasowy w oświadczeniu. Wydawca m.in. takich tytułów, jak "Bild" i "Die Welt" może jeszcze zwrócić się do ministra gospodarki z prośbą o specjalne potraktowanie tej transakcji. Może też zaskarżyć decyzję urzędu do sądu.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Fuzja Axel Springer i ProSiebenSat.1 zablokowana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl