SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

G+J zmienia dział sprzedaży. 'Odejście od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów'

Wydawnictwo G+J Polska od września br. wprowadziło nową strukturę działu sprzedaży, którym zarządza Barbara Topol.

G+J zmienia dział sprzedaży. 'Odejście od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów'

Wydawnictwo odeszło od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów na rzecz działań wspierających komunikację klientów we wszystkich obszarach biznesowych i zasobach G+J. Rozszerzona została standardowa oferta reklamowa w tytułach prasowych o propozycje działań w obszarach: multimedialnym, projektów specjalnych, eventów, w wydawnictwach książkowych oraz w magazynach Corporate Media .

W celu realizacji tak zbudowanego modelu sprzedaży powołano trzy zespoły agencyjne, którymi zarządzają Beata Bartczak, Agata Pazdyka i Karina Dąbska, zespół klientów bezpośrednich, prowadzony przez Jowitę Szymańską oraz zespół ds. nowych klientów i form niestandardowych, zarządzany przez Żanetę Lis- Stryczewską.

W ramach struktury powstały również zespoły, których zadaniem będzie m.in. koordynowanie współpracy pomiędzy zespołami sprzedaży a redakcjami zarządzane przez Renatę Bogusz i Katarzynę Nowakowską. W celu bieżącego i kompleksowego monitorowania rynku powstał zespół strategii oraz badań i analiz, którego dyrektorem została Małgorzata Teodorowicz.

Sprzedaż Magazynów z Corporate Media zostaje w rękach Małgorzaty Teodorczyk we ścisłej współpracy ze wszystkimi zespołami.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: G+J zmienia dział sprzedaży. 'Odejście od modelu sprzedaży pojedynczych tytułów'

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
max
Niesamowitości:) mydło i powidło, czyli kolejny rok spadków. Kierownictwo jak się patrzy; jak zwykle na czele "najlepsi" i najszybciej wchodzący w ......... poprzednio EH
8 8
odpowiedź
User
Nicky Santoro
Czyźby potrzebne były kolejne stanowiska dla wybitnych specjalistek zamieszkujących przy trasie Ciechanów – Olsztyn? Spytajcie Grunera, ilu "produkcyjnych" poszło na zieloną trawkę w ciągu ostatnich dwóch lat, by dać miejsce pierdzistołkom.
8 8
odpowiedź
User
Krzyś
Ha, ha , projekty specjalne, czyli teraz zdania do artykułów będą dyktować reklamodawcy.... bo konteksty i obowiązkowe PR to za mało.
8 8
odpowiedź
User
Marek
I nadęte osóbki z dzialu reklamy - po prostu sprzedawczynie powierzchni w gazetach ....obiecujące klientom gruszki na wierzbie po 5 PR do jednej reklamy makaronu... TO PROJEKTY SPECJALNE I STRATEGIA .
8 8
odpowiedź
User
ania
fajnie. Mia
łam kupić reklame za 11 tysięcy Dzwonią do nas różne osoby i ta sama reklame proponują za różne ceny... A rozbieznoac ze hej...już jest 7 tysiecy..... To doczekam jeszcze...
8 8
odpowiedź