SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Gala” sprzedała 415 tys. egz., bo obniżyła cenę do 99 groszy

Wydanie dwutygodnika “Gala” (G+J Polska) z 22 sierpnia br. sprzedało się w liczbie ponad 415 tys. egz. - wynika z danych własnych wydawcy. Magazyn po raz pierwszy ukazał się w promocyjnej cenie 0,99 zł.

“Gala” sprzedała 415 tys. egz., bo obniżyła cenę do 99 groszy

Normalna cena “Gali” - od połowy kwietnia br., gdy tytuł stał się dwutygodnikiem - wynosi 4,99 zł. Wydawca tłumaczy, że obniżenie ceny do 0,99 zł to promocja związana z obchodami 10. urodzin magazynu. Od 2009 roku promocyjne wydania w cenie 0,99 zł co jakiś czas wydaje konkurencyjna “Viva!” (Edipresse Polska) podnosząc dzięki temu swoje wyniki sprzedaży.

W I półroczu br. sprzedaż ogółem “Gali” wyniosła 75 632 egz. i była wyższa o 19,9 proc. niż rok wcześniej (dane ZKDP, więcej na ten temat).

  • Więcej informacji:
  • Gala
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Gala” sprzedała 415 tys. egz., bo obniżyła cenę do 99 groszy

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
za 99 groszy??? to zaden sukces!!!
8 8
odpowiedź
User
Troll
SHOW jest i tak najlepsze.
8 8
odpowiedź
User
tola
to mi dopiero wyczyn
8 8
odpowiedź
User
Walkostka
Dlaczego, przecież VIVA robi to nagminnie i jakoś nikt się nie tnie z tego powodu...
8 8
odpowiedź
User
bond
takie obinizenie ceny to i tak mniejsza inwestycja niz dodanie gadżetu - a średnia do negocjacji rośnie. Zgadzam się, ze Viva dość systematycznie - chyba raz na kwartał obniża cenę aby podpić sprzedaże, a że teraz Gala no coż uczy się od lepszych
8 8
odpowiedź