SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.

W październiku 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników pozostał „Fakt”. Wzrosty sprzedaży odnotowały tylko „Parkiet” i „Super Express”, a najwięcej straciły „GP Codziennie”, „Rz” i „Wyborcza”.

„Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.

W październiku 2013 roku średnia sprzedaż ogółem dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) wyniosła 324 260 egz., co w porównaniu do października 2012 roku oznacza spadek wynoszący 7,15 proc. - wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do „Gazety Wyborczej” (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 184 019 egz., po spadku o 16 proc.

Na ostatniej pozycji podium uplasował się „Super Express” (Murator). Jego wynik w październiku br. zwiększył się o 0,36 proc. do 155 028 egz.

Oczko niżej znalazła się „Rzeczpospolita” (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 16,03 proc. i wyniosła 62 785 egz. Tytuł ten zanotował drugi największy spadek w zestawieniu.

Natomiast największy spadek, wynoszący 25,15 proc., zanotowała zajmująca siódme miejsce „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). Jej średni sprzedażowy wynik w październiku br. wyniósł 23 050 egz.

Natomiast największym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Gremi Business Communications „Gazeta Giełdy Parkiet”. Jej średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zwiększyła się bowiem o 9,81 proc. do 4 456 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Fakt Gazeta Codzienna

446 554

324 260

324 260

484 875

349 231

349 231

Gazeta Wyborcza

270 604

208 021

184 019

327 870

241 467

219 065

Super Express

258 430

155 748

155 028

272 534

155 198

154 478

Rzeczpospolita

79 393

82 345

62 785

120 149

104 317

74 775

Dziennik Gazeta Prawna

72 118

61 115

49 439

81 354

71 003

52 806

Przegląd Sportowy

73 958

36 586

36 586

78 278

40 297

40 297

Gazeta Polska Codziennie

87 581

23 060

23 050

93 450

30 794

30 794

Puls Biznesu

17 983

16 218

11 488

19 647

17 804

12 266

Parkiet Gazeta Giełdy

10 432

5 475

4 456

11 530

7 449

4 058


W październiku 2013 roku w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,82 proc.) pochwalić się mógł „Parkiet”.

Z kolei najwięcej (7,91 proc.) stracił tutaj „Przegląd Sportowy” (Ringier Axel Springer Polska). Stało się tak, mimo że tytuł ten w lipcu br. został odświeżony (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzsień

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Fakt Gazeta Codzienna

446 554

324 260

324 260

447 272

325 659

325 659

Gazeta Wyborcza

270 604

208 021

184 019

281 793

201 804

184 802

Super Express

258 430

155 748

155 028

261 017

151 526

150 806

Rzeczpospolita

79 393

82 345

62 785

79 989

91 337

64 641

Dziennik Gazeta Prawna

72 118

61 115

49 439

68 930

63 681

50 013

Przegląd Sportowy

73 958

36 586

36 586

83 734

39 728

39 728

Gazeta Polska Codziennie

87 581

23 060

23 050

86 986

23 538

23 514

Puls Biznesu

17 983

16 218

11 488

16 248

14 702

11 477

Parkiet Gazeta Giełdy

10 432

5 475

4 456

10 395

5 303

4 292

 

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gazeta Polska Codziennie” z największym spadkiem, „Gazeta Wyborcza” poniżej 190 tys. egz.

27 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogidługonogi
Jest mi naprawdę przykro, kiedy czytam kolejną informację o spadku Obiektywnych i Uczciwych mediów, adresowanych do inteligentnego, wykształconego czytelnika. Wczoraj Fakty, dziś GazoWnia. Jednocześnie tu w komentarzach jedyni ich obrońcy najczęściej nie znają nawet gramatyki, o ortografii nie wspominając.. Dziwne, prawda?
odpowiedź
User
xm
Strategia by wyznawcy kupowali po 2 egzemplarze tego PISowskiego szmatławca nie przynosi rezultatów. Swoją drogą GPC - 16 stron za 2 złote to jakaś kpina.
odpowiedź
User
plusk
Póki płynie kroplówka ze SKOK-ów to GPC jakoś się utrzyma
odpowiedź
User
nie rozumiem
Dlaczego wszystkie 3 tabloidy chcą być pro-PISowskie?
W innych krajach jedne są prawicowe, inne lewicowe i dzięki temu poszerzają sobie rynek.
A u nas Fakt, Superak i GPC walczą tylko o wyborcę PIS.
odpowiedź
User
morlok
Co jest prawicowego w Fakcie np? Goła baba, cała zawartość czy nagroda dla Komorowskiego?Ten był też na okładce bezpłatnego wydania w liczbie 4 mln.
A lewica przecież ma wyborczy tabloid.
99 27
odpowiedź