SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

General Motors w reality show

Pontiac, (marka General Motors) będzie oficjalnym sponsorem kolejnej edycji popularnego w USA programu Survivor.

Nowy model firmy, Torrent, ma się często pojawiać w programie w formie product placement. Oprócz tego, uczestnicy tego popularnego reality show odbędą tournee po całych Stanach Zjednoczonych nowymi Pontiacami.

Uczestnicy tej edycji programu będą też prowadzić blogi, w których pojawiać mają się notki, na temat ich wrażeń z jazdy nowym Pontiaciem.

Pontiac często stara się promować w nietypowy sposób. Niedawno firma rozdała kluczyki do nowego modelu firmy wszystkim widzom programu Oprah Winfrey, obecnym na nagraniu odcinka show w studiu. Mimo tak oryginalnego pomysłu, sprzedaż promowanego auta okazała się dramatycznie niska. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: General Motors w reality show

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl