SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google krytykuje reklamy na Facebooku (wideo)

Bradley Horowitz, wicedyrektor Google ds. produktów społecznościowych, skrytykował podejście Facebooka do reklam.

Bradley Horowitz

Bradley Horowitz

Podczas konferencji IGNITION - organizowanej przez Business Insider - Horowitz powiedział, że Facebook przesadnie narzuca się użytkownikom z wpisami sponsorowanymi. Wicedyrektor Google, stojący na czele społecznościowej platformy Google+, porównał FB do kelnera, który przerywa osobistą rozmowę dwójki osób by dać im kanapkę.

- Staram się z kimś porozmawiać, nawiązać społeczną więź i pojawia się facet z kanapką. Nie ma znaczenia czy „Lubię” tę kanapkę, ani nawet czy została dla mnie „spersonalizowana” moją ulubioną musztardą. To po prostu nie jest dobry moment na kanapkę - ironizował Horowitz. - Czas na kanapkę to lunch w restauracji. Wciskanie użytkownikom sponsorowanych wpisów wkurza zarówno ich jak i marki - dodał.

Model Google+, w którym wyświetlane są produkty rekomendowane przez znajomych użytkownika, zdaniem Horowitza sprawdza się znacznie lepiej.

Podczas konferencji IGNITION szef Google+ pochwalił się też tym, że społeczności serwis internetowego giganta ma już 400 milionów użytkowników. Przyznał jednak także, iż wielu z nich ciągle pozostaje mało aktywnych i w tej kwestii G+ ciągle jest daleko za Facebookiem.

Całe wystąpienie Bradleya Horowitza podczas IGNITION można obejrzeć poniżej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google krytykuje reklamy na Facebooku (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl