SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google nie chce słowa "google"

Niedawna decyzja o umieszczeniu słowa 'google' w słowniku języka angielskiego, wywołała sprzeciw internetowego giganta, który jest mocno zaniepokojony o przyszłość swojej marki i nazwy handlowej.

Popularność największej wyszukiwarki spowodowała, że jej nazwa jest wykorzystywana jako synonim czynności, polegającej na przeglądaniu stron internetowych w poszukiwaniu informacji.

Zdaniem przedstawicieli koncernu, słowo „google” stało się zbyt potoczne i nie jest dobrą reklamą opatentowanej nazwy najbardziej rozpoznawalnej wyszkuwarki internetowej. W liście wystosowanym do mediów, firma Google proponuje zastąpić kontrowersyjny ich zdaniem wyraz, słowami „to search on Google” lub „to use Google to check".

Decyzja właścicieli firmy budzi jednak u wielu zdumienie, jako że określanie samej czynności nazwą wyszukiwarki, stanowi dla niej najlepszą reklamę, jaką można sobie tylko wymarzyć.
 
Źródło: Vnunet

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google nie chce słowa "google"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl