SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google testuje nowy rodzaj reklamy

Google testuje nowy serwis reklam on-line w którym reklamodawcy płacą dopiero wtedy, gdy internauci dokonają zakupu wchodząc bezpośrednio z linka Google.

Nowy serwis jest częścią reklamowego systemu Google AdSense. Cena nowego rodzaju reklamy będzie wyższa od reklamy typu cost-per-click, gdyż będzie prowadziła od razu do możliwości zakupu danego przedmiotu. Google ma także nadzieję, że nowy serwis zmniejszy przypadki nadużyć związanych z reklamami typu cost-per-click.

„Zawsze szukamy nowych możliwości aby zapewnić użytkownikom efektywne i użyteczne produkty. Jesteśmy zadowoleni z testów nowego serwisu reklamowego i nadal zbieramy feedback od reklamodawców i wydawców” napisała w oświadczeniu firma Google.

Matt Booth, analityk Kelsey Group powiedział, że posunięcie Google jest bardzo mądre i że w przyszłości na pewno i Yahoo! będzie oferował podobną usługę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google testuje nowy rodzaj reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl