SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Google wprowadza harmonogramowanie reklam

Google wprowadza funkcję planowania reklam (emisję w wybranych porach) w programie Google AdWords.

Pozwala ona reklamodawcom automatycznie dopasowywać stawki, a także wstrzymywać oraz wznawiać kampanie w określonych dniach lub godzinach.

Skorzystać z niej mogą wszyscy reklamodawcy Google AdWords.

- Reklamodawcy, którzy chcą uchwycić oraz wykorzystać dzienne i tygodniowe cykle zachowań kupujących, mogą optymalizować swoje kampanie w czasie rzeczywistym. Przykładowo, sklep internetowy może wyemitować dodatkowe reklamy w porze lunchu, ponieważ w tym czasie konsumenci kupują więcej nić przeciętnie.
Jesteśmy przekonani, że reklamodawcy, którzy uzyskali w ten sposób bardziej szczegółową kontrolę nad stawkami i emisją reklam, osiągną wyższy zwrot z poniesionych inwestycji - podano w komunikacie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Google wprowadza harmonogramowanie reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl