SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gość Niedzielny” wyprzedził „Politykę”, „Wprost” w dół o 28 proc.

Liderem sprzedaży wśród tygodników opinii był w I kwartale br. "Gość Niedzielny", który jednocześnie zyskał najwięcej w rankingu i wyprzedził „Politykę”. Z kolei największy spadek sprzedaży zanotował „Wprost”- wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Gość Niedzielny” wyprzedził „Politykę”, „Wprost” w dół o 28 proc.

Sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "Gość Niedzielny”), który zajął pozycję lidera zestawienia, w I kwartale 2010 roku wyniosła 142 197 egz. Było to o 4 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku, co jest największym wzrostem w zestawieniu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się "Polityka" („Polityka” Spółdzielnia Pracy), która rok temu zajmowała pierwszą lokatę. Tygodnik miał sprzedaż ogółem na poziomie 134 315 egz. (spadek o 9,4 proc.).

Trzeci w zestawieniu był "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się w ilości 106 668 egz., notując wzrost sprzedaży o 1,9 proc.

Na czwartej pozycji uplasował się "Wprost" (AWR "Wprost") z wynikiem na poziomie 79 603 egz. Tygodnik ten miał w I kwartale br. sprzedaż mniejszą aż o 28,5 proc. w stosunku do I kwartału ub.r., notując największy spadek w zestawieniu. 

  I kwartał 2009 I kwartał 2010
Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Gość Niedzielny 189 454 136 777 198 905 142 197
Polityka 218 777 148 278 195 824 134 338
Newsweek Polska 188 495 104 715 167 336 106 668
Wprost 214 972 111 398 162 930 79 603
Przekrój 96 476 46 279 85 114 40 209
Przewodnik Katolicki 32 198 28 386 36 765 28 379
Przegląd 68 823 22 953 68 100 22 332
Tygodnik Powszechny 40 985 19 338 40 334 17 685


Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej i zagranicznej liderem była jak zawsze "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś), która w I kw. zanotowała wzrost sprzedaży o 6,3 proc. do wielkości 335 124 egz. 

  I kwartał 2009 I kwartał 2010
Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Tygodnik Angora 455 954 315 317 493 764 335 124
Forum 33 869 17 696 30 590 17 515


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” wyprzedził „Politykę”, „Wprost” w dół o 28 proc.

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aby
Przestańcie kwalifikować "Gościa Niedzielnego " do tygodników opinii.
Wysokość nakładu można usatysfakcjonować w inny sposób nie zamazując rankingów.
8 8
odpowiedź