SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Gotowi do świętowania” - Królewskie promowane z okazji 100-lecia Legii Warszawa

Rozpoczęła się kampania promocyjna piwa Królewskie (produkowanego przez Grupę Żywiec) nawiązująca do przypadającego w br. 100-lecia sponsorowanego przez markę klubu sportowego Legia Warszawa. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy G3, Just, Point of View, MediaVest i Roots PR.

Article

W ramach promocji pod kapslami butelek i zawleczkami puszek piwa Królewskie można znaleźć informacje o nagrodzie. Do zdobycia jest ponad milion piw tej marki (można je odbierać w sklepach biorących udział w akcji), a także koszulki Legii Warszawa (które można odbierać w oficjalnym sklepie klubu).

Promocja potrwa do połowy listopada br. Obowiązuje w województwie mazowieckim, łódzkim i lubelskim.

Akcja jest związana z obchodzonym w tym roku 100-leciem Legii Warszawa, której sponsorem Królewskie jest od kilkunastu lat (obecna umowa obowiązuje od połowy 2017 roku).

Promocję wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży (specjalne opakowania, materiały POS), internecie oraz na outdoorze.

Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions. Za kreację reklam odpowiada agencja Just, za działania w internecie - agencja Point of View, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaVest, a za aktywności public relations - agencja Roots PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Gotowi do świętowania” - Królewskie promowane z okazji 100-lecia Legii Warszawa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl