SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media

Marcin Kowalczyk objął w Gremi Media (wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”) nowo utworzoną funkcję dyrektora generalnego ds. komercyjnych. Z firmą jest związany od 10 lat.

Marcin Kowalczyk Article

Jako dyrektor generalny ds. komercyjnych Marcin Kowalczyk będzie nadzorował działy sprzedaży Gremi Media. Jednocześnie przestał być prezesem firmy e-Kiosk (Gremi Media jest jej większościowym udziałowcem), a na tym stanowisku zastąpił go Piotr Łysek, który jest też członkiem zarządu Gremi Media.

- Nominacje związane są z realizacją długofalowej strategii Grupy, w ramach której stawiamy na intensywny rozwój komercyjnych projektów cyfrowych oraz dywersyfikację biznesu poprzez  rozbudowę struktur i wzrost przychodów spółek, w których Gremi Media ma udziały kapitałowe - uzasadnia Dariusz Bąk, prezes firmy.

Marcin Kowalczyk jest związany z Gremi Media od 2007 roku. Przez ostatnie trzy lata jako group head of digital odpowiadał za cyfrową transformację spółki. Przedtem przez trzy lata zarządzał przychodami cyfrowymi i sprzedażą treści, a wcześniej odpowiadał za nowe projekty biznesowe.

W kwietniu br. Gremi Media uruchomiła strukturę analityczną BFPconceptLab, którą kierują Joanna Żero i Jarosław Machocki. Firma przygotowuje się do debiutu na rynku giełdowym NewConnect, ponadto zamierza sprzedać maksymalnie 683,2 tys. akcji w ofercie niepublicznej.

Gremi Media wydaje „Rzeczpospolitą”, „Parkiet” i ich serwisy internetowe. Ponadto ma po 50 proc. akcji e-Kiosku i ComPress, 49 proc. serwisu Kariera.pl i 47 proc. spółki MMC organizującej konferencje biznesowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Marcin Kowalczyk dyrektorem generalnym ds. komercyjnych w Gremi Media

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Generalnie to słabo będzie z tą komercją...
Więcej syndykacji, optymalizacji, migracji i apgrejdów oraz koniecznie adżajlowo robić ładne prezi i czekować tim, bo będzie się stawiać.
19 8
odpowiedź
User
tris
od samego mieszania herbata nie staje sie slodsza
16 8
odpowiedź