SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grey Group Poland wycofała się z przetargu reklamowego IKEA

Z trwającego przetargu na obsługę reklamową sieci sklepów IKEA Retail wycofała się kolejna agencja - Grey Group Poland. W postępowaniu broniła obsługi tej firmy.

Article

Do trwającego od początku marca przetargu na obsługę reklamową IKEA Retail zaprosiła dziewięć agencji: DDB&tribal, VML Poland, Saatchi&Saatchi, Lvov, Scholz&Friends, BBDO, Bardzo oraz broniące dotychczasowej obsługi Grey Group Poland i Kalicińscy.com.

Do kolejnego etapu przeszło pięć pierwszych agencji, bez BBDO i Bardzo. Agencja Bardzo zrezygnowała z dalszego uczestnictwa w postępowaniu ze względu na zobowiązania wobec obecnie obsługiwanego klienta (jego nazwy agencja nie podaje).

Dzień po ujawnieniu tej listy biuro prasowe IKEA poinformowało, że z dalszego uczestnictwa w przetargu wycofała się też agencja Grey Group Poland. Powodów rezygnacji nie podano.

Na tzw. długiej liście jest obecnie sześć agencji. Rozstrzygnięcie zaplanowano na pierwszą połowę maja.

IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. złotych) oraz finaliści (15 tys. złotych).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grey Group Poland wycofała się z przetargu reklamowego IKEA

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek
Zdecydowanie brakuje dobrych marketingowców po stronie ikea. Biorą ludzi z przypadku, a nie znających się na wszechstronnej komunikacji w digital, atl, czy w rozmieniu DIY. Dlatego nie warto w ten przetarg wchodzić, bo wygra głupota.
19 13
odpowiedź