SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom „Pasja kolejnych pokoleń” (wideo)

Grupa PKP wystartowała z kampanią wizerunkową, jej bohaterami zostali pracownicy kolei. Opowiadają o pracy na kolei jako pasji.

Article

Kampania Grupy PKP „Pasja kolejnych pokoleń” poświęcona jest pracy osób związanych zawodowo z koleją. Opowiadają o swojej pasji i obowiązkach, jakie wykonują w PKP. Celem akcji jest pokazanie, że na kolei pracują ludzie pełni pasji do pracy na kolei i do życia w ogóle. Wielokrotnie ich fascynacja koleją sięga dzieciństwa i stanowi kontynuację rodzinnej tradycji. Kampania ma też pokazać kolejarzy z prywatnej strony - jako miłośników sportu czy społeczników.

W jednym ze spotów występuje Michał Jastrząbek, najmłodszy kierownik pociągu PKP Intercity. Opowiada o kolei jako swojej pasji, którą realizuje także poza pracą, budując makiety torów i pociągów.

Bohaterem innego materiału jest Dariusz Kutera, starszy dyżurny ruchu w Hrubieszowie. Mówi o pasji, ale i odpowiedzialności, jaka wiąże się z wykonywaniem tej pracy. - Człowiek bez pasji nudzi swoją duszę - dodaje bohater filmu.

Kampania realizowana jest z wykorzystaniem nośników reklamowych, będących własnością spółek Grupy PKP – na peronach, na dworcach i w pociągach. Wykorzystano również ich strony internetowe i media społecznościowe, przygotowano także dedykowaną akcji stronę internetową "Pasja Kolejnych Pokoleń".

Kampania była poprzedzona odsłoną teaserową, pokazującą kulisy przygotowań.

Koncepcja kreatywna została przygotowana przez dział komunikacji i promocji Grupy PKP. Za realizację odpowiadają Action Studio (produkcja filmów), Impact Photo (realizacja zdjęć) oraz Follow Vision (obróbka graficzna).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa PKP z kampanią poświęconą kolejarzom „Pasja kolejnych pokoleń” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl