SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Guardian' powyżej 400 tys. egz.

Nowy format 'Guardian' sprzedał się we wrześniu w ponad 400 tys. egzemplarzy, po raz pierwszy od 1,5 roku.

Zgodnie z ostatnimi danymi Audit Bureau of Circulation, sprzedaż 404.187 egz. we wrześniu b.r. to wynik wyższy o 7,4% w porównaniu z analogicznym okresem roku 2004.
Po raz pierwszy od marca 2003 dziennik przekroczył próg 400 tys. egzemplarzy. Dla przykładu, w sierpniu tego roku sprzedaż "Guardian" sięgnęła 341.968 egz.

Wśród głównych rywali "Guardian", nieznacznie obniżył się poziom sprzedaży 'Independent', o ok. 1% do 262,552 egz., natomiast 'Daily Telegraph' zanotował lekki wzrost do 904,283 egz.. 'Time' osiągnął pułap 699,425 egz. i w porównaniu do września 2004 jest to wzrost o 6%. Sprzedaż 'Financial Times' utrzymała się na poziomie 438,538 egz.

 "Wyniki wrześniowej sprzedaży są dla nas bardzo dużym osiągnięciem, którego się nie spodziewaliśmy" - mówi Carolyn McCall, dyrektor naczelna 'Guardian'.

Wprowadzony 12 września nowy 'Guardian'  (format 315 x 470), wsparła duża kampania promocyjno-reklamowa. Wrześniowa średnia sprzedaż nie pokazała ostatecznego efektu relaunchu, ponieważ obejmowała tylko 3 pierwsze tygodnie, w których ukazywał się zmieniony 'Guardian'.

'Guardian' zainwestował 80 mln funtów w nowy format, który jest używany przez kilka europejskich tytułów m.in. 'Le Monde'.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Guardian' powyżej 400 tys. egz.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl