SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hashtagi wkraczają na Facebooka

Facebook potwierdził, że od teraz wpisy publikowane w serwisie będzie można opatrywać hashtagami, co ma ułatwić użytkownikom śledzenie wybranych tematów.

Hashtagi wkraczają na Facebooka

O tym, że Facebook szykuje się do wprowadzenia hashtagów, słów kluczowych oznaczanych znakiem „#”, mówiło się już od kilku miesięcy. Największy serwis społecznościowy świata wreszcie wprowadził funkcję, która od dawna jest już obecna na należącym do niego Instagramie, Twitterze czy Google+.

Facebook już zaczął udostępniać hashtagi pierwszym użytkownikom i wkrótce mają one być dostępne dla wszystkich osób korzystających z serwisu. Pod tagami pojawiać mają się linki, prowadzące do innych oznaczonych nimi postów. Dodatkowo, ich obsługa została wprowadzona również do wyszukiwarki. Posty z hashtagami ciągle jednak będą widoczne tylko dla osób, którym udostępnił je autor.

Serwis zapewnia, że to dopiero początek zmian, które w założeniu mają ułatwić kategoryzację i wyszukiwanie treści o konkretnej tematyce. Facebook podkreśla jak bardzo potrzebne są tego rodzaju funkcje, twierdząc że w najlepszym czasie ekranowym w Stanach Zjednoczonych zalogowanych jest 88 do 100 milionów osób. Tylko o ostatnim odcinku „Gry o tron” wspomnieć miało około 1,5 miliona użytkowników FB - do tej pory nie było jednak możliwości uporządkowania generowanych w ten sposób treści. W ciągu najbliższych miesięcy należy więc spodziewać się kolejnych związanych z tym funkcji. Jedną z nich na pewno będzie system trendów, pokazujący najpopularniejsze hashtagi z ostatniego czasu. Takie rozwiązanie z powodzeniem działa już na Twitterze.


 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hashtagi wkraczają na Facebooka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl