SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hause na ulicach

Marka odzieżowa - House - w sezonie wiosna-lato 2006 planuje szereg działań marketingowych.

W kwietniu ruszy pełną parą kampania outdoorowa. W największych miastach Polski House pojawi się na tablicach 6x3, citylightach oraz mega-siatkach winylowych Urban Jungle. Ruszyła także nowa strona internetowa i kontynuowany jest marketing wirusowy - informuje "Brief".

Na bilbordach pojawią się ulice Tokio, zaułki Rio, przedmieścia Londynu tak zwane miejskie dżungle ponieważ seria odzieży Urban Jungle to styl dla ludzi odważnych, niepokornych, z niepowtarzalną osobowością i fantazją.

Poza kampanią outdoorową House przygotował wsparcie w prasie młodzieżowej, w kinach, w internecie. Powstała nowa strona www.house.pl Kontynuowana jest podziemna strona www.moheroweberety.net i marketing wirusowy. Kampania dodatkowo wsparta jest materiałami POS w salonach. Przygotowana została witryna sklepowa, która ma oddać miejski i drapieżny charakter marki. W wybranych Centrach Handlowych pojawią się wielkoformatowe reklamy House. Wszystko to wsparte działaniami PR: informacje w prasie, notki, pokazy, eventy, pojawienie się House w popularnych serialach w TV, sponsoring płyt, gier, filmów, duże imprezy muzyczne i seria imprez klubowych. House rozpoczął też współpracę z szeregiem najlepszych klubów w Polsce.

House rozkręca coraz mocniej tzw. ko-marketing. Rozpoczął promocją z Multikinem (ponad 300 tys nagród) i Casio (G-Shock). Teraz trwa duża trasa "House Braun Streetstyler" www.streetstyler.pl w największych miastach Polski, z pokazami, break-dance, stylizacjami i olbrzymią ciężarówką podjeżdżającą pod akademiki i uczelnie, by pokazywać najnowsze stylizacje. Do tego w salonach House można wygrać maszynkę Braun. Pojawią się też nowe serie kolekcji wspólnych z Disneyem i Subaru.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hause na ulicach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl