SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Henio z Tesco „leci z życzeniami” jak Baumgartner i „Gangnam Style” (wideo)

Tesco udostępniło w internecie spot viralowy, w którym Henio, animowany bohater reklam firmy, powtarza słynny skok Felixa Baumgartnera, składając przy tym życzenia świąteczne. Filmik przygotowały firmy Lemon Sky i Xantus.

Henio, Tesco

Henio, Tesco

Nowy viral Tesco pokazuje, jak Henio w charakterystyczny dla siebie żartobliwy sposób powtarza niedawny skok ze strafostery Felixa Baumgartnera, który pobił wtedy kilka rekordów, m.in. jako pierwszy człowiek bez pomocy maszyny przekroczył prędkość dźwięku (więcej na ten temat). Za to Henio w czasie swojego skoku zaczyna tańczyć do melodii słynnego w ostatnich miesiącach hitu „Gangnam Style”, który pod koniec listopada pobił rekord liczby odtworzeń na YouTubie, a później wyśrubował go do ponad miliarda (przeczytaj więcej i obejrzyj ten klip). Przy czym na końcu spotu z Heniem okazuje się, że cały skok jest mistyfikacją, nagrywaną w studiu telewizyjnym.

Filmik został udostępniony z okazji Bożego Narodzenia, na co wskazuje już jego tytuł „Lecimy z życzeniami”, a także końcowa część, w której Henio wypowiada żartobliwe powinszowania. Spot odsyła na stronę lecimyzzyczeniami.pl, na której użytkownicy mogą dodawać do niego własne życzenia i przesyłać je znajomym. Jego kreację przygotowała agencja Lemon Sky, a animacją zajęło się studio Xantus.

To kolejny spot viralowy Tesco z Heniem. Jesienią ub.r. został udostępniony filmik, w którym bohater przemawia jak słynny w internecie ksiądz Natanek (obejrzyj to), a w czerwcu br. -  spot, w którym Henio wirtuozersko gra w piłkę i życzy powodzenia naszym zawodnikom na Euro (zobacz to). Nowy viral jest jednak znacznie mniej popularny od poprzednich: w ciągu dwóch dni obejrzano go jedynie niecałe 15 tys. razy. Spot z Heniem jako Natankiem zanotował w takim czasie prawie milion wyświetleń, a ten z Heniem jako piłkarzem zaliczył 40 tys. obejrzeń w ciągu doby.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Henio z Tesco „leci z życzeniami” jak Baumgartner i „Gangnam Style” (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
verax
dobre ;D
8 8
odpowiedź
User
squeru
No bo ile można jechać na tym samym pomyśle? Wystarczy wyświetlenie tego gówna na tajmlajnie i nie trzeba klikać, żeby wiedzieć co to będzie. Dlatego taka słaba oglądalność. I co teraz? Henio w jaju na wielkanoc, Henio w kratę na majówkę? B...ch please :)
8 8
odpowiedź
User
eter
Durne. Najgorszy spot Tesco moim zdaniem. Dotychczasowe były kapitalne.
8 9
odpowiedź
User
belzebub
W polskim światku interkatywnych gagencyjek próba upchnięcia dwóch hitów roku jutubowego 2012 nie może skończyć się dobrze. i nie skończyło się dobrze. LS to za słąba agencja na taaaakie hity, a przede wszystkim w warstwie kreatywnej i scenariuszowej.
8 8
odpowiedź
User
bayerfull
Cóż.
Trzeba jeszecze wielu lat w akademii pana kleksa, by robić dobre filmy.
Bo niestety tutaj poupychano trochę jak w prezentowej skarpetce. "Ale urwał" to już na siłkę wepchnięto.
Taka praca domowa przy piwie odrabiana.
Czekamy na zmianę agencji lub ludzi na świeżych, odważnych, inteligentnych twórców.
8 8
odpowiedź