SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

HTC: Quietly Brilliant (wideo)

Rusza globalna kampania reklamowa HTC oparta na nowym pozycjonowaniu marki pod hasłem "Quietly Brilliant". Akcja o charakterze wizerunkowym obejmie również Polskę.

HTC: Quietly Brilliant (wideo)

Startująca właśnie wizerunkowa kampania reklamowa HTC podkreśla, że dla firmy najbardziej liczy się użytkownik, a nie produkowane przez nią urządzenia. Na potrzeby akcji przygotowano spot, który pokazując świat z perspektywy telefonu komórkowego, odzwierciedla, jak często korzysta z niego każdy człowiek. Kreacja kończy się sloganem "Nie potrzebujesz rozumieć swojego telefonu. Potrzebujesz telefonu, który zrozumie Ciebie", natomiast inne warianty reklam eksponują unikalne funkcjonalności mobilnych urządzeń HTC.




Ruszająca w nadchodzących tygodniach akcja reklamowa jest oparta na nowym pozycjonowaniu marki HTC, które pod hasłem "Quietly Brilliant" stawia w centrum użytkownika i zakłada dostosowywanie urządzeń do jego potrzeb. Ten wizerunek firma przygotowała z londyńską agencją Figtree, natomiast przy kreacji samej kampanii współpracowała z amerykańską agencją Deutsch LA Inc. Działania będą prowadzone w 20 krajach, w tym w Polsce, obejmując telewizję, prasę, internet i outdoor.

  • Więcej informacji:
  • HTC
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: HTC: Quietly Brilliant (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl