SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną

Tajwański producent smartfonów, HTC, ma zamiar zmienić sposób promowania swoich urządzeń. Firma rezygnuje ze sloganu „Quietly Brilliant”.

HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną

Dotychczasową strategię marketingową HTC reprezentowało hasło „Quietly Brilliant”. Tajwańska firma faktycznie skupiała się głównie na promowaniu swoich produktów i unikała bezpośrednich porównań z urządzeniami konkurencji. W obliczu spadającej sprzedaży i malejących zysków postanowiono jednak zmienić podejście.

Pierwszym krokiem w tym kierunku było agresywne promowanie nowego smartfona HTC One podczas oficjalnej prezentacji Samsunga Galaxy S IV. Przed budynkiem, w którym odbywała się premiera nowego telefonu koreańskiego giganta, pracownicy HTC pozwalali przedstawicielom prasy przetestować One. Jednocześnie firma na Twitterze naśmiewała się z nowego produktu Samsunga (czytaj więcej).

Nie było to jednorazowe wydarzenie. Zatrudniony w styczniu dyrektor ds. marketingu HTC, Benjamin Ho, zapowiedział zrezygnowanie z hasła „Quietly Brilliant”, które od lat było mottem tajwańskiego koncernu. Ho powiedział również, że budżet HTC na reklamę cyfrową w tym roku będzie większy o 250 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na reklamę w mediach tradycyjnych natomiast firma przeznaczy dwukrotnie więcej niż w 2012.

- Wprowadzamy wiele innowacji, ale nie mówiliśmy o nich wystarczająco głośno - tłumaczył zmianę strategii Benjamin Ho.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: HTC zmienia strategie marketingową na bardziej agresywną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl