SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

HYPERmedia ma nowego client service directora

Na początku maja na stanowisku client service directora agencji interaktywnej HYPERmedia (ISOBAR) rozpoczął pracę Mateusza Zaremba.

Do jego zadań będzie należało wprowadzenie nowych standardów i nowoczesnego modelu obsługi klientów agencji.

          

-Doświadczenie Mateusza zdobyte zarówno po stronie agencji, jak i klienta oraz praca w międzynarodowej grupie marketingowej będą dla nas istotnym wsparciem. Jako nowa osoba w zespole Mateusz będzie miał możliwość stworzenia modelu obsługi klienta oraz udoskonalenia procesów pracy zespołowej tak, by jeszcze lepiej wykorzystać potencjał agencji i odpowiadać na potrzeby naszych klientów.. – powiedział Sławomir Stepniewski, Prezes agencji HYPERmedia.

Mateusz Zaremba dołączył do zespołu HYPERmedia, zastępując Krzysztofa Andrzejczaka, który objął stanowisko dyrektora operacyjnego agencji.

Przez ostatni rok Mateusz odpowiedzialny był za opracowanie, a następnie za wdrożenie komunikacji marki L&M w kanale LAMP w dziale marketingu Philip Morris Polska S.A. Jego kariera w PM rozpoczęła się od stanowiska specjalisty ds. komunikacji handlowej. Nadzór nad opracowywaniem całości komunikacji z handlem detalicznym zaowocował potrójnym tytułem BestPlanner Roku 2004. Swoje doświadczenie w zakresie komunikacji internetowej zbierał jako szef Zentropy Partners – agencji interaktywnej należącej do Grupy MacCann.

Dołącz do dyskusji: HYPERmedia ma nowego client service directora

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl