SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„I’m good but not an angel” - młode modelki reklamują Sinsay (wideo)

Pod hasłem „I’m good but not an angel” ruszyła kampania reklamowa odzieży Sinsay (LPP). Bohaterkami reklam są modelki Krystyna Ziółek i Julia Borawska.

„I’m good but not an angel” - młode modelki reklamują Sinsay (wideo)

Kampania Sinsay startuje w szerokim zakresie z początkiem marca, jednocześnie z otwarciem w Łodzi, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu pierwszych sklepów z tą odzieżą. Premierowa kolekcja jest adresowana do dziewczyn w wieku 15-24 lat, niebojących się modowych eksperymentów. Obejmuje ubrania w odważnych wzorach, t-shirty z modnymi nadrukami i niesztampowe akcesoria.

Reklamy Sinsay pokazują dwie początkujące modelki: Krystynę Ziółek i Julię Borawską. Sesję z ich udziałem zrealizowano w Hiszpanii, zdjęcia wykonał Karol Grygoruk, a stylizacją zajęła się Areta Szpura.

 

 

Kampania już od początku roku była prowadzona w serwisach społecznościowych (fanpage na Facebooku i blog ilovesinsay.com), a obecnie obejmuje również reklamy w internecie i prasie.

Przygotowaniem i realizacją akcji (w tym planowaniem i zakupem mediów) we własnym zakresie zajmuje się LPP. Firma nie informuje, jak długo potrwa kampania.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „I’m good but not an angel” - młode modelki reklamują Sinsay (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafal
W Gorzowie Wielkopolskim również otwierają swój sklep.
9 9
odpowiedź
User
Bruce
Ładne.
10 9
odpowiedź
User
majkel
Właściwie przez 90% czasu to mamy "les brand", a potem tylko sygnał, że to tak jakby nie do końca. Gratuluję odwagi. Chcę widzieć całujące się laski.
11 10
odpowiedź
User
opiniodawca
nuda!mnóstwo było filmów w podobnej stylistyce: jest modowo i jesteśmy na hipsterskich wakacjach.ponadto po minucie się człowiek wyłącza.nie wciąga.damage&fun lepsze!
11 8
odpowiedź
User
Wiktor
Brzydkie.
11 8
odpowiedź