SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internet kluczowym kanałem dla branży ubezpieczeń samochodowych

W ubiegłym roku amerykańscy konsumenci posiadający ubezpieczeniesamochodowe wystosowali przez internet 32 miliony zapytań i kupilirekordową liczbę ponad 2 milionów polis - informuje serwisMarketing Charts, powołując się na dane firmy badawczej comScore.

Internet kluczowym kanałem dla branży ubezpieczeń samochodowych

W porównaniu z 2006 rokiem, liczba internetowych zapytań wzrosłao 15 procent, a liczba kupionych przez internet samochodowych polisubezpieczeniowych zwiększyła się o 37 procent.

Według analityków z comScore, konsumenci potrzebują swobody wwyborze metody interakcji ze swoim samochodowym ubezpieczycielem,niezależnie czy jest nią internet, telefon, czy też osobistykontakt, a szybki wzrost internetu w tym segmencie pokazuje jakduże znaczenie ma wielokanałowe podejście do klienta.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet kluczowym kanałem dla branży ubezpieczeń samochodowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl