SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet wpływa na decyzje Europejczyków o zakupach

40 procent Europejczyków robiących zakupy w sieci zmieniło swoją decyzję o zakupie produktu danej marki, po tym jak wyszukało więcej informacji na jej temat w internecie.

Internet wpływa na decyzje Europejczyków o zakupach

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Synovate na zlecenie organizacji European Interactive Advertising Association, które sprawdzało wpływ internetu na zachowania przy robieniu zakupów wśród 7 tysięcy europejskich konsumentów - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Po wyszukaniu dodatkowych informacji w sieci na temat danej marki, najczęściej swoją decyzję o zakupie zmieniali Brytyjczycy. Zrobiło tak 49 procent z nich. Najmniejszy odsetek - 27 procent - odnotowano w przypadku Włochów.

Z kolei biorąc pod uwagę kategorie produktów i usług, najwięcej konsumentów zmieniało swoje zdanie w przypadku kupowania urządzeń elektronicznych (59 procent) oraz podróży (43 procent).

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet wpływa na decyzje Europejczyków o zakupach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl