SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internet źródłem informacji na temat kosmetyków

Coraz większa liczba konsumentów zanim zobaczy produkty kosmetyczne w tradycyjnych sklepach, najpierw porównuje je w internecie.

63 procent internautów przyznaje się do szukania w sieci informacji na temat produktów kosmetycznych - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Prospectiv.

Pomimo tego internet cały czas jest mało popularnym medium dla producentów kosmetyków. Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligence wynika, że w 2006 roku najwięcej środków przeznaczali oni na reklamy w telewizji (57,5 procenta) i czasopismach (34,3 procenta).

Daleko w tyle były następne w kolejności: internet (3,1 procenta), radio (2,8 procenta), prasa codzienna (2,1 procenta) oraz reklama zewnętrzna (0,3 procenta).

źródło: eMarketer

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internet źródłem informacji na temat kosmetyków

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asia
Ja zawsze czytam opinie na wizażu i nowychkosmetykach.pl

Najlepsze serwisy, jeden bogaty w ludzi komentujących, drugi w funkcjonalności i częstotliwość zmian na stronie.
8 8
odpowiedź