SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Internetowa kampania Audi w Wielkiej Brytanii

Niemiecki producent samochodów Audi rozpoczął w Wielkiej Brytanii internetową kampanię marketingową najnowszego modelu A4. Zainwestował w nią 40 proc. rocznego budżetu marketingowego

 Koszt zrealizowanej przez agencję 20:20 kampanii wyniósł 400 tys. funtów, czyli ok. 40 proc. całego, wynoszącego 1 mln funtów brytyjskiego budżetu marketingowego Audi.

Główną siłą napędową kampanii ma być interaktywny klip reklamowy, angażujący w akcję internautów. Obecnej kampanii Audi, podobnie jak poprzednim, towarzyszy hasło "Vorsprung durch Technik" (Postęp przez technnikę). 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internetowa kampania Audi w Wielkiej Brytanii

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl