SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowe reklamy zachęcają do działania

Internauci są bardziej skłonni do podejmowania działania po obejrzeniu różnego rodzaju internetowych reklam.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Opinion Research Corporation na zlecenie firmy Adfusion. Udział w nim wzięło 1053 amerykańskich użytkowników internetu w wieku powyżej 18 lat.

53 proc. respondentów jest skłonnych do podjęcia działania po przeczytaniu internetowego artykułu zawierającego informacje o danej marce. 51 proc. badanych to samo powiedziało o ofertach w poczcie e-mail, 40 proc. o linkach sponsorowanych w wyszukiwarkach, 28 proc. o banerach reklamowych, a 19 proc. o reklamach pop-up.

Artykuły online zawierające treści związane z marką wzbudzają największe zainteresowanie u kluczowych dla reklamodawców grup demograficznych. Po ich przeczytaniu najczęściej działanie podejmują osoby młode z wyższymi zarobkami.

Podobnie jest w przypadku linków sponsorowanych w wyszukiwarkach. 23 proc. badanych w wieku od 25 do 34 lat stwierdziło, że po obejrzeniu tego typu reklam są bardzo skłonni do podjęcia działania, w porównaniu do 11 proc. ogółu respondentów. Z kolei banery i oferty e-mailowe najbardziej przemawiają do osób w wieku od 18 do 34 lat.

Dołącz do dyskusji: Internetowe reklamy zachęcają do działania

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomik
Skuteczne działanie czyli reklam blokowanie.
odpowiedź