SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Iron Majdan” kosztował TVN milion za odcinek. „Teraz skonfrontuje się z rynkiem”

Nowe reality-show „Iron Majdan” jest drugim najdroższym programem w historii TVN po „Azja Express”. Stacja nie podaje szczegółów, ale jeden odcinek mógł kosztować nawet milion złotych. - Budżet porównywalny jak w „Azja Express”, teraz ten format musi się skonfrontować z rynkiem - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN.

fot. TVN Article

Małgorzata i Radosław Majdanowie podróżują z ekipą „Iron Majdan” po całym świecie, wykonując różne zadania. Cel podróży bohaterowie poznają w ostatniej chwili, a zadania do wykonania - dopiero po przybyciu na miejsce. Widzowie będą śledzić wykonywanie misji, a także relacje małżonków w sytuacjach ekstremalnych.

„Iron Majdan” trafi na antenę TVN w poniedziałek 5 marca br. o godz. 22.30, czyli w paśmie ubiegłorocznych „Żon Hollywood 3”. Reality-show zostało wymyślone specjalnie dla Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana, nie jest oparte na licencji. Program na zlecenie TVN produkuje firma Golden Media Polska.

W każdym z 10 odcinków bohaterowie show lądują na innym kontynencie, a cała ekipa przebywa na miejscu przez kilka dni, realizując scenariusz. Praca na planie obejmuje także przejazdy między lokacjami. Odcinki kręcono m.in. w Las Vegas (USA), Keflavik (Islandia), Bangkok (Tajlandia), Baku (Azerbejdżan), San Luis Obispo (USA), Phnom Penh (Kambodża) i Los Angeles (USA).

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, „Iron Majdan” jest drugim najdroższym formatem telewizyjnym Grupy TVN, zaraz po emitowanej od 2016 roku „Azji Express”.

- Budżet programu był duży. Każdy odcinek dzieje się w innej części świata. Nawet jak chcielibyśmy oszczędzać to nie da się - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Grupy TVN.

Stacja nie podaje szczegółów finansowych. Nieoficjalnie mówi się, że na realizację każdego sezonu „Azji Express” TVN musi przeznaczać około 10 mln zł. - Budżet „Iron Majdan” jest porównywalny do budżetu „Azja Express” - tłumaczy nam Edward Miszczak.

Oznacza to, że wyprodukowanie jednego odcinka kosztowało stację około miliona złotych.

„Iron Majdan” jest jedną z dwóch wiosennych, wysokobudżetowych nowości. Przy tak wysokich kwotach nie ma mowy o planowaniu kontynuacji na kilka sezonów do przodu. - Kontynuacja zależy od wyników oglądalności. Ten format musi się teraz skonfrontować z rynkiem - dodaje Miszczak.

Drugą wiosenną propozycją TVN jest widowisko realizowane przez ATM Grupę „Hipnoza” z Filipem Chajzerem jako prowadzącym.

Przypomnijmy, że w 2016 roku Majdanowie brali udział w pierwszej edycji reality-show TVN „Azja Express”. Małżonkowie wspólnie występowali w kampanii reklamowej Plusa. Z kolei Małgorzata Rozenek-Majdan z TVN i TVN Style związana jest od 2012 roku - była prowadzącą „Perfekcyjnej Pani Domu”, obecnie prowadzi program poradnikowy „Warsztat urody”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Iron Majdan” kosztował TVN milion za odcinek. „Teraz skonfrontuje się z rynkiem”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
Ten program powinien nosić nazwę :Nie mów do mnie teraz!
41 33
odpowiedź
User
jr
Dżizas K... J.. P..., po prostu nie wierzę, że to się dzieje i to w dodatku w TVN :(
53 44
odpowiedź
User
obserwator
"W każdym z 10 odcinków bohaterowie show lądują na innym kontynencie"


Dotąd myślałem, że na świecie jest 7 kontynentów...
92 9
odpowiedź
User
pavv
Już widzę p. Miszczaka jak w DD TVN się zachwyca nad w/w produkcją, a widzowie już zweryfikowali jej sens.
41 37
odpowiedź
User
iksiński
Mało kto trawi Tuzę Intelektu - R. Majdana a tym bardziej irytującą Rozynek. Napięcie też zdrowe bo wiadomo że wszystkie zadania wykonają mimo że "walka będzie trwała do końca". Nie zmienia to faktu że program raczej będzie sukcesem, a widzowie będą udawać że się do tego dystansują - w myśl zasady disco to nie mój level przy czym każdy zna Despasito i Miłość w Zakopanem
38 19
odpowiedź