SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)

Rozpoczęła się największa w historii kampania reklamowa kabanosów Tarczyński. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej telewizję, internet, kina i sklepy, odpowiadają firmy Hand Made, Lowe Media, OS3 i Performance Media.

Article

Obecna kampania kabanosów Tarczyński jest kontynuacją ich zeszłorocznej akcji reklamowej, w której Japończyk, Francuz i Włoch przekonywali, że od przysmaków swoich rodzimych kuchni wolą te produkty (przeczytaj więcej i obejrzyj to).

W nowych reklamach Japończyk i Włoch po powrocie z Polski sugestywnie opowiadają o atrybutach kabanosów Tarczyński, wyliczając, że są one doskonale wysuszone, idealnie cienkie i z najlepszego mięsa.

- Zdecydowaliśmy się na kontynuację i dopełnienie historii o kabanosach Tarczyński. Pierwsza komunikacja Tarczyńskiego mówiła: „Nasze kabanosy są zdaniem wielu najlepsze”. Teraz tłumaczymy „Dlaczego są najlepsze” - opisuje Marek Kmiecik, wiceprezes i dyrektor marketingu Tarczyński SA. - Dodatkowo nawołujemy do aspektu społecznego konsumpcji, zachęcając: „Dziel się nimi!” - dodaje.

Obecna akcja reklamowa jest zapowiadana jako największa w historii kabanosów Tarczyński. Obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, stacje tematyczne), kina, internet (nowa odsłona strony tarczynski.pl, działania w serwisach społecznościowych i blogosferze), prasę handlową oraz materiały BTL w punktach sprzedaży. Potrwa do drugiej połowy maja.

Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media, za działania w internecie odpowiadają agencje OS3 i Performance Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
orange
Mają dobry marketing - to fakt, ale jeśli chodzi o smak to tutaj są w tyle za Henrykiem Kanią i innymi.
odpowiedź
User
jatek
hmm tu nie chodzi może o smak, bo w smaku te kabanosy się za bardzo nie różnią, ale bardziej o skład. ja wolę jeść kabanosy Maestro z biedronki, bo rzekomo nie ma w nich konserwantów, a uznałem, że i tak za dużo chemii pochłaniam na co dzień
odpowiedź
User
wiki
Zero jakieś więzi z Polską w tych reklamach, ja tam jednak wolę jak nasz kraj jest promowany jak np u Kani, a nie jacyś japończycy -,-
odpowiedź