SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jim Beam odkrył telewizję

Amerykański producent bourbonów po raz pierwszy zareklamował się w telewizji.

Wcześniej firma ta pojawiała się w telewizyjnych reklamówkach jedynie przy okazji kampanii społecznych, promujących odpowiedzialne, umiarkowane spożywanie alkoholu.

Teraz na amerykańskich kanałach kablowych można oglądać spoty, reklamujące Jima Beama.

Za reklamy trunku odpowiedzialna jest agencja BBDO z Chicago, część grupy Omnicom.

Kampania telewizyjna jest elektroniczną wersją zeszłorocznej kampanii prasowej Jima Beama, za którą była odpowiedzialna ta sama agencja.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jim Beam odkrył telewizję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl