SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl

Piłkarz reprezentacji Polski Kamil Grosicki będzie bohaterem kolejnej odsłony kampanii reklamowej serwisu Sport.pl (Agora) realizowanej pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live”. W poprzednich etapach akcji wystąpili Joanna Jędrzejczyk i Grzegorz Krychowiak.

Kamil GrosickiArticle

- Polska reprezentacja jest o krok od awansu do mistrzostw świata, które odbędą się w przyszłym roku w Rosji. W Sport.pl intensywnie szykujemy się do tego wielkiego wydarzenia, dlatego już teraz rozpoczynamy współpracę z piłkarskim ambasadorem. Nasi użytkownicy uwielbiają Kamila Grosickiego. To nie tylko świetny i waleczny piłkarz, ale też barwna postać, która w wielkiej piłce pozostała sobą, idolem bliskim kibicom - uzasadnia Marlena Jezierska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.

Grosicki od kilku miesięcy jest jednym z ambasadorów marketingowych wody dla dzieci Kubuś Waterrr Sport, a rok temu podpisał umowę reklamową z producentem zegarków Aztorin.

Kampania pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live” ma podkreślać dużą popularność Sport.pl na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Snapchacie).

Według badania Gemius/PBI w maju br. wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Gazeta.pl miały 16,06 mln realnych użytkowników i 741,7 mln odsłon. Natomiast aplikacja mobilna Sport.pl Live zanotowała ponad milion pobrań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Grosicki w kampanii reklamowej Sport.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl