SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa DHL Express Polska

Od 4 kwietnia br. rusza najnowsza kampania DHL Express, będąca częścią międzynarodowej akcji reklamowej

Kampania potrwa do końca maja br.

Cel kampanii jest promowanie wizerunku firmy jako globalnego operatora, będącego jednocześnie liderem w zakresie transportu przesyłek krajowych.

W Polsce w motywach reklamowych zostały wykorzystane nazwy małych i niemal nieznanych polskich miejscowości.

Dopełnieniem będzie kampania on-line w postaci  e-mailingu, zachęcającego do skorzystania z usług DHL oraz konkurs dla klientów korzystających z usług krajowych DHL Express. Ideą konkursu jest zbieranie punktów za wysłanie SMSów z numerami nadanych przez K lientów przesyłek. Osoby, które zgromadzą najwięcej punktów otrzymają  interesujące nagrody.

Media: prasa (wybrane dzienniki ogólnopolskie, magazyny biznesowe, prasa lokalna), radio (wybrane stacje radiowe ogólnopolskie i regionalne między innymi na Śląsku, w Wielkopolsce i w Trójmieście).

Agencja: Ogilvy&Macher Londyn, a zaadaptowana przez Ogilvy One Polska. Media: HMS Carat Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa DHL Express Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl