SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa Livebox Generation Show

Telekomunikacja Polska organizuje dla wszystkich użytkowników neostrady tp lub liveboxa tp największą rodzinną imprezę mijającego lata.

23 września 2006 na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie odbędzie się Livebox Generation Show. Ruszyła właśnie duża kampania reklamowa tego wydarzenia, która obejmuje:

ATL: Telewizja (między innymi TVP, TVN, Polsat, AT Media, AT Media muzyczne) - od 25 sierpnia

Outdoor – od 18 sierpnia

Reklama na samochodach Smart – od 28 sierpnia

Internet – (między innymi gazeta.pl, onet.pl, wp.pl, nuta.pl, ad.net) od 24 sierpnia
 
BTL: POSM (m.in..plakaty,naklejki na szybę w punktach sprzedaży.), newsletter do klientów dołączony do rachunków we wrześniu

Kreacja: Testardo.

Media: Initiative.

Patroni medialni: TVP, RMF FM, Metro i Wirtualna Polska.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Livebox Generation Show

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl