SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa najnowszego 'Newsweeka'

Od 22 maja toczy się kampania reklamowa tygodnika 'Newsweek Polska' i jego specjalnego dodatku o nazwie 'Najlepsze kliniki w kraju'

Czas trwania: od 22 maja – przez tydzień.

Cel kampanii: Promocja tygodnika oraz jego dodatku „najlepsze kliniki w kraju”.

Media: Ogólnopolskie stacje telewizyjne (TVN24, TVP 1, TVP2, Polsat), ogólnopolskie stacje radiowe oraz lokalne, prasa (tytuły własne wydawnictwa Axel Springer Polska).
 
Grupa docelowa: „Newsweek” czytany jest równie chętnie przez kobiety jak i mężczyzn. Większość czytelników „Newsweeka” to osoby w wieku 20-44 lata, pochodzące z dużych miast. Niemal wszyscy posiadają wykształcenie średnie lub wyższe, są aktywni zawodowo. Czytelnicy pisma są nowocześni - dwie trzecie z nich korzysta z Internetu, i wszechstronnie wykształceni – 90 proc. zna co najmniej jeden język obcy. „Newsweeka” czytają osoby aktywne, preferujące spędzanie czasu wolnego poza domem, najchętniej w gronie znajomych, z optymizmem patrzące w przyszłość; wierzące we własne siły; otwarte na świat; poszukujące nowych doznań i wrażeń, z pełną swobodą posługujące się zdobyczami techniki.

Dom mediowy: Mediacom.

Kreację do kampanii przygotował dział marketingu „Newsweek Polska”. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa najnowszego 'Newsweeka'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl