SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania reklamowa Olympus mju 700

1 maja firma Olympus Polska rozpoczęła kampanię reklamową aparatu mju 700, której celem jest zwiększenie świadomości marki Olympus jako jednego z wiodących producentów cyfrowych aparatów fotograficznych oraz wzrost sprzedaży tego modelu.

Hasło kampanii brzmi: „Spisuje się olśniewająco nawet nocą”. Kampania potrwa od maja do czerwca 2006 r.  - podał "Brief".

Kampania rozpoczyna się w okresie przedwakacyjnym, co ma na celu zachęcenie do zakupu tego modelu w związku z wakacyjnymi wyjazdami.

Hasło kampanii odnosi się bezpośrednio do innowacyjnej technologii BrightCapture, dzięki której model ten oferuje wspaniałe możliwości fotografowania nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Jedną z głównych zalet technologii BrightCapture jest znaczne zredukowanie potrzeby korzystania z lampy błyskowej.

Kampania skierowana jest do fotografów amatorów przywiązujących wagę do piękna formy i chcących wygodnie fotografować w dowolnych warunkach oświetleniowych.
Kampania aparatu Olympus mju 700 prowadzona jest w prasie, w Internecie oraz na 180 billboardach (frontlighty oraz backlighty) w czterech lokalizacjach na terenie Polski: Warszawa, Kraków, Śląsk i Trójmiasto.

Autorami kampanii są agencja reklamowa: Awangarda Grupa Kreatywna – Adam Gębora.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Olympus mju 700

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl