SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kandydaci do Białego Domu wolą tradycyjne media

Internet notuje najszybszy wzrost pod względem ogólnych wydatków na reklamy. Nie dotyczy to jednak polityków.

W bieżącym roku w USA na polityczne reklamy w internecie przeznaczonych zostanie tylko 20 milionów dolarów - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się na prognozę firmy Borrell Associates.

To mniej niż 0,5 procenta z 4,8 miliarda dolarów, jakie łącznie zostaną wydane w tym roku na polityczne reklamy w amerykańskich mediach, głównie przez kandydatów startujących w wyścigu do Białego Domu.

Według Borrell Associates, ulubionym medium polityków będzie telewizja, do której skierują oni 60 procent swoich budżetów. Następne w kolejności będą prasa codzienna (17 procent) i radio (10 procent).

W przypadku internetu, 10 milionów dolarów, czyli połowa wydatków, pójdzie na reklamy w wyszukiwarkach, 4,7 miliona na reklamy wideo, 2,5 miliona na banery, a pozostała częśc na reklamy w wiadomościach e-mail.

źródło: MediaPost Publications

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kandydaci do Białego Domu wolą tradycyjne media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl