SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kategorie partnerów: nowe narzędzie marketingowe na Facebooku

Facebook udostępnił twórcom prowadzonych w serwisie kampanii reklamowych nowe narzędzie do targetowania - Kategorie partnerów.

Kategorie partnerów: nowe narzędzie marketingowe na Facebooku

Do tej pory, publikując reklamy na Facebooku, można było zdecydować komu mają się one wyświetlać na podstawie zainteresowań użytkowników. Kategorie partnerów rozszerzają funkcję targetowania o zwyczaje zakupowe internautów.

Nowe narzędzie pozwala wybierać spośród przeszło 500 grup produktów, które kupują użytkownicy Facebooka, a w przyszłości ma ich być jeszcze więcej. Co więcej, Kategorie partnerów można łączyć z innymi opcjami targetowania podczas tworzenia nowych kampanii. Największy serwis społecznościowy świata zapewnia jednak, że nie daje zewnętrznym firmom dostępu do żadnych danych użytkowników. Reklamodawcom mogą sprawdzić jedynie zasięg kampanii dla danej konfiguracji.

Póki co Kategorie partnerów dostępne są tylko w Stanach Zjednoczonych.



Jak wynika z najnowszych danych badania Megapanel PBI/Gemius w lutym Facebook odwiedziło w Polsce prawie 14 mln użytkowników (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kategorie partnerów: nowe narzędzie marketingowe na Facebooku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl