SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kazaa w ofercie QNET-u

Pakiet Cydoor - unikalne rozwiązanie w sieci QNET

Sieć reklamy internetowej QNET wprowadza do swojej oferty reklamowej unikalny Pakiet Cydoor, który stanowi kontynuację pakietów reklamowych Biznes oraz Telewizja Hotelowa.

Nowa propozycja QNET-u Pakiety Cydoor daje możliwość reklamy internetowej polskim reklamodawcom na rynku międzynarodowym aplikacje internetowe (komunikatory i programy P2P), do których zaliczają się między innymi takie platformy, jak: Kazaa, iMesh, Morpheus, Grokster, FlashGet, NetAnts, DownloadAccelerator.

Zasięg  Pakietu Cydoor w Polsce to ponad 912.799 unikalnych użytkowników miesięcznie oraz ponad 167.207.278 emisji reklam w tym samym czasie. Średnia wieku osób korzystających z aplikacji Cydoor to 18 - 35 lat.

Pakiet Cydoor umożliwia dotarcie do konkretnej liczby polskich unikalnych użytkowników w ciągu tygodnia,  dwóch tygodni lub miesiąca. Klient ma możliwość wyboru dla danej kampanii jedną z następujących formy reklamy: banner, skyscraper, pop-up, pop-under.

Jak powiedziała Karolina Kuczera odpowiedzialna w sieci QNET za jej rozwój i nowe produkty reklamowe "Podstawowym założeniami Pakietu Cydoor,  było dotarcie do ogromnej grupy użytkowników po stosunkowo najniższym współczynniku CPM na rynku, i  te założenia udało nam się osiągnąć.

Pakiet Cydoor, który dzisiaj (3 listopada - red.) oficjalnie wprowadzamy do sprzedaży oferuje najbardziej atrakcyjną pod względem finansowym na polskim rynku wartość emisji 1 000 reklam czyli CPM, która zaczyna się od już od kwoty 5.5 PLN Netto".

Nowy pakiet dotyczy kampanii emitowanej jednocześnie na wszystkich platformach, należących do sieci Cydoor, a modyfikacja oferty wiąże się z dopłatami.  Sieć reklamowa QNET dodatkowo udostępnia zakup powierzchni reklamowej w aplikacjach Cydoor również poza Pakietem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kazaa w ofercie QNET-u

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl