SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

Do emisji trafiła druga reklama BZ WBK z udziałem Kevina Spacey, prezentująca aplikację mobilną oferowaną przez bank. Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Starcom.

W nowym spocie BZ WBK Kevin Spacey obserwuje chłopaków popisujących się na deskorolkach, komentując, że młodzi ludzie są ciągle w ruchu i chcą mieć wszystko przy sobie, także dostęp do usług bankowych. Reklama informuje, że dzięki oferowanej przez bank aplikacji BZWBK24 Mobile - dostępnej dla posiadaczy Konta Godnego Polecenia - można telefonem robić przelewy, opłacać rachunki i wypłacać pieniądze. W ostatniej scenie Spacey podkreśla to, odjeżdżając spod bankomatu na deskorolce.

BZ WBK to kolejny bank reklamujący w ostatnim czasie swoje usługi mobilne - w kampanii PKO BP występuje Szymon Majewski z Maciejem Kurzajewskim (zobacz to),  w reklamach eurobanku - Piotr Adamczyk (obejrzyj spot), a w kampanii ING Banku Śląskiego - m.in. Łukasz Garlicki i Roma Gąsiorowska (zobacz to).

Pierwsza reklama Konta Godnego Polecenia z Kevinem Spacey rozgrywała się w kawiarni i podkreślała 700 zł nagrody, którą mogą otrzymać aktywni użytkownicy rachunku (zobacz ten spot).

>>> Kreatywni chwalą wybór Kevina Spacey do reklam BZ WBK

Cała kampania jest prowadzona w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), prasie, internecie, na outdoorze i w oddziałach BZ WBK.

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, a produkcją spotu - wyreżyserowanego przez Jurka Bogajewicz - zajął się dom produkcyjny PropellerFilm. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey na deskorolce reklamuje aplikację mobilną BZ WBK (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
peppes
Taki talent do wykorzystania, a podsuwają mu takie gnioty do grania. Naprawdę tak trudno tym kreatywnym z agenci wpaść na oryginalniejsze pomysły? A może ci decydenci z banku są tacy czerstwi?
odpowiedź
User
wojtek kardys
Lepiej niż pierwszy spot, bo przynajmniej jakąś fabułę. Mimo to uważam, że tego aktora można było wykorzystać lepiej.
odpowiedź
User
:P
Komplety brak pomyslu na wykorzystanie tego aktora. Pewnie zrobiono to na zasadzie "kto sie zgodzi zagrac w naszej reklamie" a nie "mamy pomysl na reklame z...". Najlepsze byly z Cleseem, uszly te z Norrisem, choc zalatywaly sucharem, no ale kawaly o Chucku wiecznie zywe. Depardieu, Banderas - od biedy. Spacey - zerowa kreatywnosc tych filmow.
odpowiedź