SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kimberly-Clark zwiększa budżet marketingowy o 200 mln USD

Kimberly-Clark, producent artykułów higienicznych z bibułki, planuje zwiększenie budżetu marketingowego w skali globalnej o 200 mln dolarów do 2009 roku.

Nowa strategia marketingowa zakłada min. silne wykorzystywanie mediów alternatywnych. Jej oznaki już teraz są widoczne w Polsce - podano w komunikacie.

W pierwszym tygodniu kwietnia w największych polskich miastach stanęły ośmiometrowe, dmuchane, labradory trzymające łapką rolkę papieru toaletowego Velvet.

Gigantyczne dmuchane labradory postoją w 8 największych miastach Polski do końca kwietnia. To jednak nie koniec niestandardowych działań, które podejmuje Kimberly-Clark promując swoją sztandarową markę. Na przełomie kwietnia i maja mniejsze - czterometrowe psy staną przy 20 centrach handlowych w całej Polsce. Wkrótce po polskich drogach będą jeździły samochody ciężarowe ozdobione reklamą Velvet, na której również będą widniały biszkoptowe pieski. Labrador o imieniu Velvet w maju pojawi się też w serialu „Dwie strony medalu” w TVP 1. Zagości w nim przez 10 odcinków – do lipca tego roku. 

Tak intensywna kampania wokół marki papieru toaletowego Velvet to efekt nowej globalnej strategii marketingowej Kimberly-Clark. Firma stawia teraz na przywiązanie klienta do marek na wszystkich rynkach.

Kimberly-Clark jest liderem polskiego rynku artykułów higienicznych produkowanych z bibułki.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kimberly-Clark zwiększa budżet marketingowy o 200 mln USD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl