SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)

Bloger Kominek został gwiazdą kampanii komunikacyjnej Burger Kinga, której budżet wynosi 100 tys. zł. W ramach akcji wyjedzie na miesiąc do USA.

Polskim blogerem, z którym marka Burger King nawiązała współpracę w ramach projektu komunikacyjnego, okazał się Kominek. W ramach tej współpracy 16 września wyjedzie on do USA, skąd przez miesiąc będzie zdawał relacje oraz będzie aktywnie komunikował się z fanami marki Burger Kinga, dając im możliwość wpływania na ostateczny kształt swojej wyprawy. W tym celu wykorzystywane będą media społecznościowe – przede wszystkim fan page Burger King Polska na Facebooku, profil Burger King na You Tube oraz blog Kominek.in


 – Kominek, od wielu lat obecny w polskiej blogosferze, wielokrotnie udowadniał, że nieobce jest mu hasło Burger King: Have It Your Way – uzasadnia Daniel Kasper, brand president tej marki na polskim rynku. – Cała kampania ma charakter eksperymentu opartego na pokazaniu charakteru brandu poprzez działania w social mediach, z dużym naciskiem na interaktywność i uczestnictwo w akcji fanów marki – opisuje Anna Robotycka z agencji faceAddicted, która przygotowała strategię tego projektu.

Natomiast program i trasę podróży Kominka opracowała agencja Solski Burson-Marsteller, która zajmuje się również logistyką oraz wsparciem PR tej akcji.

Dołącz do dyskusji: Kominek miesiąc w USA w kampanii Burger Kinga (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paweł m.
no to ciekawe kiedy super hiper niezależny kominek zdejmie ten wpis sprzed roku:) http://www.kominek.tv/tt.kominek.i.burger.king,artykuly,78.htm
odpowiedź
User
hazanowski
żenada
odpowiedź
User
ORZECHgda/ORZECH3756
A Piecyk w reklamie MC Donald's pewnie będzie :)
odpowiedź