SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komórka i Internet zdominują media

Za cztery lata królować będzie Internet i komórki, a w telewizorach - nieobecna dziś w naszej analogowej telewizji interaktywność.

W najbliższych latach media całkowicie zmienią oblicze - podała "Rzeczpospolita".

 - Odbiorca przejmie kontrolę. Musimy się dobrze przygotować, by nie przegrać batalii o jego uwagę - tłumaczył Steve King, dyrektor ZenithOptimedia Worldwide na piątkowej konferencji o przyszłości komunikacji. Jak podkreślał, widz w coraz większym stopniu będzie decydował, co i kiedy chce oglądać.

Umożliwią mu to nowe technologie (np. wideo na żądanie czy dekodery z twardym dyskiem), których popularność przełoży się na zmiany na rynku reklamy i mediów. Coraz więcej będzie interaktywnych reklam (jak T-commerce dający np. możliwość zatrzymania obrazu i interaktywnego obejrzenia garderoby bohatera serialu), product placementu i reklam w grach komputerowych - czytamy w "Rz".

Zmiany, które już widać na rynku amerykańskim, dotrą także do Polski. Według Piotra Waltera, prezesa TVN, w najbliższych latach nadawcy powinni się skoncentrować na inwestycjach w swoje biblioteki programowe, czyli produkować jak najwięcej atrakcyjnych seriali, telenowel, które za trzy lata także u nas będą na większą skalę funkcjonować także poza telewizją: w Internecie i komórkach.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komórka i Internet zdominują media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl