SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komórki coraz częściej urządzeniami do rozrywki

Na przestrzeni ostatnich ośmiu miesięcy, znacząco wzrósł wśródamerykańskich konsumentów poziom wykorzystywania internetu itelefonów komórkowych jako narzędzi służących rozrywce.

Komórki coraz częściej urządzeniami do rozrywki

Około 38 procent Amerykanów ogląda obecnie programy telewizyjnew internecie - informuje serwis ars technica, powołując się nabadanie firmy Deloitte & Touche. W porównaniu z analogicznymbadaniem przeprowadzonym przed ośmioma miesiącami wskaźnik tenzwiększył się o 15 procent.

Telefony komórkowe jako urządzenia służące rozrywce postrzegateraz 36 procent respondentów (wzrost o 12 procent). W przypadkubadanych w wieku od 13 do 24 lat, odsetek ten zwiększył się z 46 do62 procent, a w grupie wiekowej od 25 do 41 lat z 29 do 47procent.

Z badanie Deloitte & Touche wynika również, że 54 procentamerykańskich konsumentów korzysta z serwisów społecznościowych,czatów i list dyskusyjnych, a 45 procent ma swój własny profil nastronie typu MySpace czy Facebook.

Jako mające największy wpływ na decyzje o zakupie, 85 procentbadanych postrzega reklamy telewizyjne. Drugie pod tym względem sąreklamy internetowe (65 procent), a trzecie reklamy w czasopismach(63 procent).

źródło: ars technica

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komórki coraz częściej urządzeniami do rozrywki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl