SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komórkowi reklamodawcy wydali w ub.r. 4 mld USD na reklamy

Reklamodawcy w kategorii 'Usługi Telefonii Bezprzewodowej' ('Wireless Telephone Services') wydali w ubiegłym roku na reklamę 4,1 miliarda dolarów.

Komórkowi reklamodawcy wydali w ub.r. 4 mld USD na reklamy

To o 12 procent więcej niż w roku 2006, a w ciągu ostatnich pięciu lat wydatki zwiększyły się tutaj o 67 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na analizy firm badawczych Nielsen Monitor-Plus i Nielsen Mobile.

Czołową piątkę firm w tej kategorii stanowiły: Verizon Communications (1,175 mld USd wydanych na reklamę), AT&T (1,170 mld USD), Sprint Nextel (756 mln USD), Deutsche Telekom AG (598 mln USD) oraz Alltel (197 mln).

Wymienione firmy wydały w ubiegłym roku łącznie na reklamę 3,897 miliarda dolarów - o 16 procent więcej niż w roku 2006.

Z kolei spośród producentów urządzeń bezprzewodowych najwięcej pieniędzy w ubiegłym roku na reklamę wydał Samsung (29,3 miliona dolarów), wyprzedzając Motorolę (26,3 mln USD) oraz LG (17,3 mln USD). W przypadku pierwszych dwóch firm wydatki zmniejszyły się odpowiednio o 46 i 1 procent, podczas gdy LG zwiększyło swoje nakłady na reklamę o 39 procent.

źródło: Marketing Charts

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komórkowi reklamodawcy wydali w ub.r. 4 mld USD na reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl